- Прискорення від 0 до 100 км/год: за 5,6 сек
- Загальна потужність / крутний момент: 404 к. с. / 640 Нм*
- Споживання пального в комбінованому циклі: 3,3 л / 100 км*
- Об’єм викидів CO2: 74 г/км*
- Запас ходу у повністю електричному режимі: 43 км**
- Час швидкого заряджання (50 кВт): 0–80 %: за 0,5 год*
- Рекуперативне гальмування
ЯК ПРАЦЮЄ ПЛАГІН-ГІБРИД
PHEV поєднує наш бензиновий двигун Ingenium та електродвигун потужністю 85 кВт, а також батарею потужністю 13 кВт, яка заряджається від зовнішнього джерела. У режимі EV батарея забезпечує запас ходу до 51 км з нульовими викидами CO2

ПРО ЗАРЯДЖАННЯ PHEV
Домашній зарядний кабель дозволяє заряджати автомобіль упродовж ночі за допомогою підключення до звичайної розетки. Для швидшого заряджання EV доступний настінний короб із вбудованим модулем змінного струму.
Defender P400e

Range Rover Velar P400e
- Прискорення від 0 до 100 км/год: за 5,4 сек
- Загальна потужність / крутний момент: 404 к. с. / 640 Нм*
- Споживання пального в комбінованому циклі: 2,2 л / 100 км*
- Об’єм викидів CO2: 49 г/км*
- Запас ходу у повністю електричному режимі: 53 км**
- Час швидкого заряджання (50 кВт): 0–80 % за 30 хвилин*
- Рекуперативне гальмування

DISCOVERY SPORT P300e
- Прискорення від 0 – до 100 км/год: за 6,6 сек
- Загальна потужність/крутний момент: 309 к.с. (227 кВт)/540 нм*
- Споживання пального в комбінованому циклі: 1,6 л/100 км**
- Викиди CO2 за циклом WLTP: 36 г/км**
- Запас ходу у повністю електричному режимі: 62 км**
- Час заряджання зі швидкою зарядкою: від 0 до 80% за 30 хвилин***
- Рекуперативне гальмування

RANGE ROVER EVOQUE P300e
- Прискорення від 0 – до 100 км/год: за 6,4 сек
- Загальна потужність/крутний момент: 309 к.с. (227 кВт)/540 нм*
- Споживання пального в комбінованому циклі: 1,4 л/100 км**
- Викиди CO2: 32 г/км**
- Запас ходу у повністю електричному режимі: 66 км
- Час заряджання зі швидкою зарядкою: від 0 до 80% за 30 хвилин***
- Рекуперативне гальмування

RANGE ROVER P400е
- Прискорення від 0 – до 100 км/год: за 6,8 сек
- Загальна потужність/крутний момент: 404 к.с. (105 кВт)/640 нм*
- Споживання пального в комбінованому циклі: 3,2 л/100 км**
- Викиди CO2: 72 г/км**
- Запас ходу у повністю електричному режимі: 48 км**
- Повний заряд акумулятора зі швидкою зарядкою: 2,75 год***
- Рекуперативне гальмування

Range Rover Sport P400e
- Прискорення: від 0 – до 100 км/год за 6,7 сек
- Загальна потужність/крутний момент: 404 к.с. (105 кВт)/640 нм*
- Споживання пального в комбінованому циклі: 3,0 л/100 км**
- Викиди CO2: 69 г/км**
- Запас ходу у повністю електричному режимі: 50 км**
- Повний заряд акумулятора зі швидкою зарядкою: 2,75 год***
- Рекуперативне гальмування

ЕЛЕКТРИЧНІ ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ

ГІБРИДНИЙ ЕЛЕКТРОМОБІЛЬ (HEV)
Працюючи одразу на двох двигунах та батареї, акумулятор гібридного транспортного засобу (HEV) заряджається за допомогою рекуперативного гальмування для підвищення ефективності. Енергія, що утворюється в процесі регенеративного гальмування, фіксує і зберігає кінетичну енергію в акумуляторі.

М'ЯКИЙ ГІБРИДНИЙ АВТОМОБІЛЬ (MHEV)
MHEV - це м'яка гібридна система, яка накопичує та зберігає енергію, що зазвичай втрачається під час сповільнення автомобіля, і розумно переробляє її, допомагаючи двигуну. Вона включає в себе вдосконалену систему stop start, яка вимикає двигун у разі повної зупинки, та допомагає значно економити паливо.

ГІБРИДНИЙ ЕЛЕКТРОМОБІЛЬ З ПІДЗАРЯДКОЮ (PHEV)
Поєднує в собі звичайний двигун з електродвигуном і акумулятором. Плагін-гібридний транспортний засіб (PHEV) заряджається від зовнішнього джерела живлення і, використовуючи рекуперативне гальмування, бездоганно вибирає і поєднує роботу бензинового та електродвигуна, щоб забезпечити оптимальну продуктивність та ефективність.

ПОВНІСТЮ ЕЛЕКТРИЧНИЙ АВТОМОБІЛЬ (BEV)
У повністю електричних транспортних засобах (BEV) відсутній двигун внутрішнього згоряння. Електромобіль рухається винятково завдяки електричному двигуну з акумулятором та заряджається за допомогою точки підключення до мережі, забезпечуючи постійне плавне кермування в електричному режимі.