Меню

знайти нас
назад до модельного ряду
НОВИЙ RANGE ROVER
НОВИЙ RANGE ROVER

Вiд 5 092 680 гривень

НОВИЙ RANGE ROVER SPORT
НОВИЙ RANGE ROVER SPORT

Вiд 3 686 148 гривень

RANGE ROVER VELAR
RANGE ROVER VELAR

Вiд 2 133 792 гривень

RANGE ROVER EVOQUE
RANGE ROVER EVOQUE

Вiд 1 505 112 гривень

DEFENDER
DEFENDER

Вiд 2 642 688 гривень

НОВИЙ DISCOVERY
НОВИЙ DISCOVERY

Вiд 2 770 656 гривень

DISCOVERY SPORT
DISCOVERY SPORT

Вiд 1 773 324 гривень

ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER EVOQUE (PLUG-IN HYBRID)

ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER EVOQUE (PLUG-IN HYBRID)

Флагманська модель Range Rover Evoque вразила автомобільний світ, представивши свою нову плагін-гібридну версію, яка демонструє значний крок вперед у сфері екологічно чистого транспорту. Ця інноваційна модель обладнана системою Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV), що поєднує в собі потужність та ефективність, задовольняючи сучасні потреби в екологічно чистих технологіях.

Основною перевагою Evoque P300e є його здатність до руху виключно на електричному приводі, забезпечуючи запас ходу до 66 км без необхідності підзарядки. Крім того, автомобіль може похвалитися низьким рівнем викидів вуглецю, лише 32 г/км, що є значним внеском у збереженні екології.

Evoque P300e розроблено на основі Premium Transverse Architecture від Land Rover, що гарантує йому надійність та високу прохідність. Ця модель оснащена 200-сильним (147 кВт) 1,5-літровим 3-циліндровим бензиновим двигуном Ingenium та 109-сильним (80 кВт) електричним двигуном, які разом забезпечують високу продуктивність. Енергія для електричного двигуна накопичується у літій-іонному акумуляторі потужністю 15 кВт*год, розташованому під задніми сидіннями, що дозволяє оптимізувати простір салону.

Доповнює цей двигун нова 8-ступенева автоматична трансмісія, яка відрізняється своєю плавністю перемикання та точністю роботи. Ця трансмісія забезпечує відмінну динаміку руху, надійно і ефективно передаючи потужність двигуна на колеса. Плавне і відчутне перемикання швидкостей підвищує комфорт водіння та дозволяє водію відчувати повний контроль над автомобілем.

Особливу увагу в Evoque P300e заслуговує електродвигун на задній осі з потужністю 109 к.с. Він додає додаткову енергію і маневреність, особливо при використанні в режимі електромобіля (EV mode), де автомобіль стає повністю електричним. Цей електродвигун також сприяє зниженню викидів вуглецю та забезпечує тихе і плавне водіння.

Технічні характеристики

Range Rover Evoque P300e вражає своєю динамікою та ефективністю. Цей плагін-гібридний автомобіль демонструє вражаючу здатність до швидкого прискорення, розганяючись від 0 до 100 км/год за всього 6,4 секунди. Така швидкість і потужність, які він демонструє, ставлять його на один рівень з багатьма спортивними автомобілями, одночасно підкреслюючи його універсальність та багатофункціональність.

Однією з найбільших інновацій у Evoque P300e є його легко адаптована система PHEV. Вона дозволяє автомобілю ефективно працювати у трьох різних режимах: ексклюзивно електричному, гібридному, та використанні традиційного двигуна внутрішнього згоряння. Система інтелектуально інтегрує GPS та навігаційні дані для оптимізації споживання енергії та пального під час подорожей, забезпечуючи найкращу можливу продуктивність і ефективність.

Range Rover Evoque P300e надає водіям гнучкість і контроль над своїми подорожами за допомогою трьох різних режимів керування, що адаптуються до різноманітних умов водіння і потреб. Ці режими забезпечують оптимальну комбінацію ефективності, продуктивності та екологічної чистоти.

  1. Гібридний режим є стандартним режимом керування. Він інтелектуально комбінує потужності бензинового двигуна та електродвигуна. Гібридний режим адаптується до умов водіння та аналізує залишок акумуляторного заряду для оптимізації продуктивності. При введенні місця призначення в навігаційну систему, активується Predictive Energy Optimization (PEO). Ця функція використовує дані маршруту та GPS для прогнозування та оптимізації використання енергії, щоб забезпечити максимально ефективний пробіг.
  2. Режим EV пропонує можливість подорожувати виключно на електроенергії, збереженій у акумуляторі. Цей режим забезпечує абсолютно тиху і спокійну подорож, не викидаючи при цьому жодних викидів вуглецю. Це ідеальний вибір для коротких міських поїздок або коли важливо мінімізувати вплив на довкілля.
  3. Режим заощадження (SAVE) фокусується на збереженні заряду акумулятора. У цьому режимі основним джерелом живлення стає двигун внутрішнього згоряння, що дозволяє зберігати заряд акумулятора на стабільному рівні. Цей режим ідеально підходить для довгих подорожей, де водії можуть вирішити зберегти електричну енергію для майбутнього використання, наприклад, для водіння в міських умовах після тривалої поїздки по трасі.

Кожен з цих режимів забезпечує водіям Evoque P300e унікальну можливість вибору найкращого способу водіння відповідно до їх поточних потреб та умов, забезпечуючи при цьому високий рівень ефективності та екологічної відповідальності.

Що ж стосується прохідності, Evoque P300e успадкував легендарні властивості позашляховиків від Land Rover, забезпечуючи відмінну прохідність в будь-яких умовах. Це досягається завдяки високому технічному рівню конструкції, який включає інтелектуальні системи підтримки водіння, а також сучасні технології підвіски та управління.

Range Rover Evoque P300e відрізняється не тільки своєю ефективністю та потужністю, але й зручністю в зарядці, завдяки своїм швидким і гнучким опціям. Він пропонує два основних способи зарядки, які задовольнять різноманітні потреби власників:

  1. Перший спосіб – це швидка зарядка від 0 до 80% всього за 30 хвилин, використовуючи зарядні станції постійного струму з потужністю 32 кВт. Ця опція є ідеальною для водіїв, які часто подорожують та потребують швидкого поповнення заряду в дорозі. Можливість швидко зарядити акумулятор на громадських зарядних станціях робить Evoque P300e вкрай зручним для довгих поїздок, дозволяючи водіям максимально використовувати час перерв.
  2. Другий спосіб– це повільніша зарядка від настінного зарядного пристрою потужністю 7 кВт, яка забезпечує повне поповнення заряду за близько 1 годину 24 хвилини. Цей метод підходить для вечірньої або нічної зарядки вдома або на роботі. Завдяки цьому водії можуть планувати зарядку свого автомобіля відповідно до їх щоденного графіка, забезпечуючи, що автомобіль буде повністю заряджений та готовий до використання на наступний день.


Клапан зарядного роз'єму на новому Evoque P300e розташований на задньому крилі автомобіля, на протилежному боці від кришки бака, що додатково забезпечує зручність при заряджанні.

* залежно від моделі
**Двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) та електродвигун видають максимальну потужність при різних частотах обертання
*** Час заряджання можливий з 50 кВт і 100 кВт постійного струму швидких зарядних пристроїв (фактичний заряд транспортного засобу буде обмежено до 32 кВт). Час може змінюватися залежно від умов навколишнього середовища та зарядного обладнання 

Офіційні показники NEDCeq CO2 у споживанні пального для Range Rover Evoque (шини класу A) без PHEV: комбінований 8,2-5,4 л/100 км. Викиди CO2 NEDCeq 142-185 г/км. PHEV: комбінований 1,9 л/100 км. Викиди NEDCeq CO2 43 г/км. Діапазон EV: 68 км NEDCeq .
Ці дані є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС. Дані в умовах дорожнього шляху можуть відрізнятися. CO₂, витрата пального, споживання енергії тощо можуть відрізнятися залежно від стилю водіння, умов навколишнього середовища, навантаження та комплектуючих.
Числові показники запасу ходу у режимі EV ґрунтуються на проходженні автомобіля за стандартизованим маршрутом. Досягнутий діапазон буде залежати від стану автомобіля та акумулятора, фактичного маршруту, навколишнього середовища та стилю водіння.

 

Запис на тест-драйв Запис на тест-драйв
Замовити брошуру Замовити брошуру
Зворотній зв’язок Зворотній зв’язок